♥ Doa Mama & Papa ketika mama hamilkan sayang♥

"Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, Penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam..Amin~"



Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, February 7, 2010

My Future Husband

sebahagian pic bersama si dia..
da x lrat nk upload dh... bdn rs lemah...stakat nie sj yg mmpu di coretkan..
wish u all in bless n have a nice day...
bye all....



smbungan...
sokseksokseksoksek (selsema x ok lgi)

tue la my Mr. Right...i love him so much....since die x ade rs mcm dunia nie sunyi jer....
I missed him all times...
w'pun slalu gado2 (biasa la kan lumrah) but dlm ht aku still him juga,,,
die baik sgt...
klu die marah aku, aku bengang gak but aku xcept...(sbb ade kebaikan gak)
Bagi aku dia lah lelaki yg terbaik yg pernah aku kenal...
aku harap hubungan aku dgn die akan kekal selamanya...(doa2kan lah yer sbb x lama lg kiteorg akn bersatu...insyllh)
Syg die sgt...klu die nk mrh pn mrh la...must xcept it....SABAR...he5 (blajar nk jd is3 yg soleh) but klu smpai menggugat hubungan, xleh la sbar...kna la terbalikn sabar tue...he5



Gambar En.Tunang..he5

sbhgian gmbar si dia....ncem dak he5...x kisah ler ncem or x jnji baik suda...



Dear my love...i love u so much...only you in my life now n till the end of my life....i always love you....thanks for all of this...i'm very happily now n i hope it will be stay forever n ever.....

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi memberi komen serta pendapat & pandangan anda...saya amat menghargainya..:-)

Daisypath Anniversary tickers