♥ Doa Mama & Papa ketika mama hamilkan sayang♥

"Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, Penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam..Amin~"



Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, February 16, 2010

Kembali Bekerja...

Pg, salam...
huh, today dah kembali bekerja....org ckp hri first keje mesti semagat tp aku xde semangat pun...he5
walaupun jasad kat sini but ht kat kampung.....x puas lg rsnye bersama family tersyg...
Rs mcm dah lma x menulis kat blog nie....al maklumlah bile dah blik kg cmnie la, lupe semua....he5 tp kat buah hti x lupe nyer....
mmg best la blik kg nie...ade sedih n happy....yelah lumrah kehidupan kan...
bln depan blik lgi...ermm,klu bley nk blik time ct skuL sbb mama kiteorg ade kat umah..bru best blik....tp ape pun kna tggu result from Mr.Right ler sbb blik ngan die...(Tp mg nk blik jugak2 time tue....he5)

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi memberi komen serta pendapat & pandangan anda...saya amat menghargainya..:-)

Daisypath Anniversary tickers