♥ Doa Mama & Papa ketika mama hamilkan sayang♥

"Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, Penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam..Amin~"



Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, February 10, 2010

huhuhu...sedey

hye my readest....
salam n morning...
wah, pagi2 lgi aku dh tulis kat blog nie...
sbb nnti tkot x sempat.....he5

(sokseksoksek) selsema plak hari nie....
xpe, dugaan dari Tuhan...aku hadapinya dengan tenang....he5

hari nie hari last keje, aku akan cuti mulai esok sehinggalah hari Selasa nnti.....Rabu bru msuk keje....he5 org cina yg nk raya, aku yg sibuk lebih...kuikuikui...tp lumrah la org kat perantau nie, mmg cmnie....b4 married klu bley blik kg, blik jer...t dah married xkan nk tgglkn husband...cian die plak x de sape nk prepared mkn minum die..
But dri smlm lgi aku mcm sedey....sbb kna blik sorg2...seigt aku, selama aku n Mr.Right, aku jrang blik kg. sorg2....always with him but i must to understand him...die kna keje...xpe abg, sabar....he5

Tiap2 hari tgk muka die, so nie 5 days xdpt tgk muka die....(msti rs lain nnti, cnfirm mama aku perasan lgi nnti...he5)
Blik kg. sorg2 cmnie satu cabaran gak tau....dh ler kg. aku tue jauh...klu nek flight la pling cpt..about 45 minit klu cuaca clear kat atas sn...klu x sgkut gak about 15 minits late...
Tp xper, dlm hati nie da x sbr nk tgk muka my mum, adik n nenek kesygan aku....
w'pun kdg2 geram gak kat dieorg sbb slalu berleter kat aku (issuenyer psl kawin cpt) but i love them so much....miss u all...(xpe, my mum x tau sbb die xde own blog....ekekekekeke)

so buat korang yg read my blog nie, pray me safe in my long journey......i will go back this night....
c u all soon later if i have time too write in my blog...
for chinese i wishing you a Happy Chinese New Year....
for yg blik kg...Saya doakan anda selamat dalam perjalanan n selamat tiba di kg. berjumpa dgn keluarga tersyg.....:-pppp

1 comment:

  1. Adeih....awatnya la cediy cediy nie rse nk menangis pun de....wawawawawa............sy sentiasa doakna perjalanan akak yang jauh tue selamat smpai ke destinasinya k...dah smpai kg jgan lupe krim salam kat fmly k...

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi memberi komen serta pendapat & pandangan anda...saya amat menghargainya..:-)

Daisypath Anniversary tickers