♥ Doa Mama & Papa ketika mama hamilkan sayang♥

"Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, Penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam..Amin~"



Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, February 21, 2010

Karnival WOW... 20-21.2.2010 (Putrajaya)



hye readest...u all nmpkkn iklan kat ats tue?? he5
Kanival WOW yg baru2 nie diadakan di Putrajaya....
Alhmdllh, sempat jgk aku pergi mlm tue...pd mulanya aku rs mcm xdpt nk pergi jer sbb Mr. Right aku x kasi paper hint pn....but about 8.30 p.m die msj aku ckp 'OTW' meaning (on the way)..aku pelik jgk lah, die nk kemane...xde ckp pape pn pd aku...biasa die ckp dulu before die kuar kemana-mana....hmmmm......
aku pun reply msj die tnye nk kemana?? die ckp nk dtg ambil aku...aku pn confius n so so confius..xde plan nk kuar pn...lastly aku tnye nk kemana, die ckp g jln2...so tnpa byk tnya aku trus jer bersiap2 utk kuar....
'chitt chitt...chit chit...SMS (nsetku berbunyi) msj dri die ' dh smpai kat bwh'...
terkedek2 aku turun ke bwah...trus naik keta....
aku tnye die, nk g mane die ckp g jln2 lgi..huh....korang nk tau die bw ke mana?? Pergi tgk Konsert WOW....wah, ms tue dlm hti aku mmg happy sgt tp cover la dpn die kn...he5
tue sbb aku syg sgt kat die sbb die memahami aku...he5
Kiteorg pn park keta then jln kaki...first g tgk autoshow dlu....perghh...,mmg cntik keta2 dieorg tue...terpegun jgk aku.....
lps tue kiteorg tgk konsert plak....Aizat, Misha Omar, M. Nasir...but Ella aku x sempat tgk...
after round2 satu karnival tue....ringgringgringg...tepon die bunyi...die pn jwp...
huhuhuhu...incharge die call, suh die standby for launching fireworks dlm kul 11.00pm...hmmm, ht geram but i juz follow him..tue da jd tugas die.....kiteorg tggu kat tapak launching dri kul 10.45 smpai kul 11.15 pm...after last song from Ella trus launching fireworks tue...aku sebenarnyer takot nk dok dkt but i'm with him so x takot....he5
mmg cntik ler n best sgt2...sempat gak aku catch pic....nnti aku akn upload....
ape pun thanks to my lover bcoz he makes me so happy that night.......

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi memberi komen serta pendapat & pandangan anda...saya amat menghargainya..:-)

Daisypath Anniversary tickers