♥ Doa Mama & Papa ketika mama hamilkan sayang♥

"Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, Penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam..Amin~"



Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, September 21, 2011

It's Started...

hye all...dlu aku pelik...org slalu ckp mngndung nie kaki cramp le, sakit gigi ler....awl2 lgi dieorg dh rs mcm tue...so bile ade yg tnye aku, aku ckp ler kate xpnh rs pn...klu nurse tnye pn aku ckp xde pn rs pape...then trus dpt ayat "GOOD".......

tapi sejak bln lps....bermulanya ceritera kaki cramp....okey seumur hidup xpnh kena kn kn kn...nie dh kna bru rs cmner lah cramp tue...betapa sakitnya....!!!! semalam penangan hebat skali sakit gigi...rasa mcm nk cabut buang jer gigi nie...dari kul12pgi - 2pgi.....sabar jelah...siap nges lgi sbb rs susahnya tempuh sakit nie smpai xleh tdo...amek kau aisya...baru tau betapa susah ibu mengndung...hikhik3....

nasib la my hubby slalu prihatin...klu kaki cramp mmg aku akn pggil die...wpun die tgh tdo dgn nyenyak...kikikiki....klu sakit mlm2 die jga...pastue nmpk muka riso..hehehehe....(sory abg cyg, ayg xde niat nk susahkn abg tp terpaksa....kikikiki)

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi memberi komen serta pendapat & pandangan anda...saya amat menghargainya..:-)

Daisypath Anniversary tickers