♥ Doa Mama & Papa ketika mama hamilkan sayang♥

"Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, Penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam..Amin~"



Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, April 6, 2011

Happy Story

Alhmdllh, dh 2bulan sy n husbnd mendirikn rumahtgga....
blom lgi dikurniakan cahaya mata, insyllh...mgkin belum rzeki..hanya berserah sj pd Tuhan...
part gaduh sgtlh sedikit n x mkn ms yg pnjg.....gaduh2 manja.....
best sbnrnya ble masing-masing menjga perasaan masing2.....sharing is caring....
lurve u darling....

semenjak dua menjak nie husbnd mula care psl pemakanan aku.....
hihihihihi....dlu aku jer jg tntg pmknn aku, tp ble aku xde mood aku men sebat jer...
mcm baru nie, mkn durian sbb trgin sgt smpai demam n sakit tekak...
ble aku ckp jer kat en. suamy yg aku nk durian lgi trus die ckp 'xelok la mkn durian byk2.durian tue kn panas'...ok cyg, ayg dgr ckp abg....(dlm hati aduhhh dugaan, sodap gle tgk durian)
sgt happy sbb husbnd pun take part dlm hal nie....:-) tQ abg syg....

mood aku, hhhhmmmmmm...skrng nie asik moody n baran jer....tmbhn pula ade org yg buatkn aku baran...mcm sial...!!! mmg sial r...!!! aku doakn smoga Tuhan bls blik ape yg ko dengkikn pada kehidupan aku...!!! pastue tmbh pula dgn prob di tempt keje sbb ade org PRO sgt kat sni....lgi r tmbh tension aku....nsb sbb aku fikir kesian kat husband aku ja aku xbenti keje....klu x da lm aku RESIGN...!!! duduk umah, jg mkn minum suami aku pn bagus dri aku penat@ kat sni layan kerenah ko...!!

Ptg nie nk g bli susu tepung dgn husband sbb i like minum susu malam2.....shukenyer....
dh BBM die, die ckp okey....tue cyg sgt pd die tue....
xpnh nk mengecewakan hati nie....:-)

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi memberi komen serta pendapat & pandangan anda...saya amat menghargainya..:-)

Daisypath Anniversary tickers