♥ Doa Mama & Papa ketika mama hamilkan sayang♥

"Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, Penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam..Amin~"



Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, April 21, 2011

bila sy d tempat lain

hhmmm.......smlm, 21 April 2011, aku diminta utk mnggntikan Tempat PA kepada SUSK YB Menteri....so, aku pn pindah ler ke sebelah opis Menteri....tmpt asl aku d sblah Pejabat Setiausaha Politik.......aku rs best sgt kat sblah sn.....
keje kat sn mmg bz sgt...byk keje n pelbagai....so aku dpt bljar mcm2....sgt suka...
tue r jenis kerja yg aku cari...dulu ms keje compny mmg aku bz gler r mcm tue smpai kdg2 terpksa bw blik bt kat umah....
mood aku trus berubah smlm...happy sgt kat sn...dpt knl rmai org.....kat sni keje aku sket jer, x mncbr tp aku bersyukur sbb rezeki aku di sini...kalau dieorg offer aku dok sn mmg aku nk tp ssh r aku nk cuti...kat tmpt skng nie bos aku snng bg aku cuti...tp klu kat sn aku dpt bljar byk perkara...
buut for me keje company is the best sbb aku ske bljar english language...ble keje dgn surat2 bahasa melayu nie aku jd blur pd english...hikhikhik3....
aku nk smbung bljar blik but tggu baby aku yg 1st nie kluar dlu..nnti klu tgh bljar then nk bernak kn dh rugi ms tue....xnk ler aku nk tangguh2.....hik3.....sekiannn...

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi memberi komen serta pendapat & pandangan anda...saya amat menghargainya..:-)

Daisypath Anniversary tickers