♥ Doa Mama & Papa ketika mama hamilkan sayang♥

"Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, Penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam..Amin~"



Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, May 29, 2011

rajin update blog

hye smua...mornink...cewah pagi2 aku dh rjin mengadap blog nie n mengupdate blog aku, nk x knape?? sbb aku nk tgk sticker pregnncy tue...nk tgk cmner bentuk baby aku skng nie...hikhik3...
sedar x sedar dh 6mggu lebey dh...t dh 8mggu ibu g buka buku pink kat baby yer cyg.....:-)

rupanya seronok bila mengandung nie...rs diri nie lain lah...hik3......
terima kasih pada Tuhan sbb berikan aku zuriat ini agar dpt aku mngndungknnya, melahirkan, dan mmbesarkannya supaya menjadi insan yg berguna......
bukan smua org dpt menikmati saat seperti ini kan...
teramat bahagia wpun kdg2 merungut sbb 'Morning Sickness' tp ble fikir ade baby dlm perut, ilang smua tue....

nnti dh msuk prtghn trnsmeter kedua, ibu nk bli dh r baby stuff.....skang nie ibu nk survey2 dulu...
sape x excited kn anak pertama......:-)
nasib ibu xkosong lm, baby dh ade dlm perut ibu...
klu x ibu g naik bot island hopping lgi r......keh3 (terbantut la nk g Pangkor)

taun dpn dh ade baby, lgi ceria hdup ibu n ayah......:-)
maktok kat kg. pn sronok dgr baby dh ade dlm perut ibu...
tp ibu paling hepy tgk ayah skrng....ayah nmpk lain...
gembira bukan main....hihihihi3....
tp itu ape yg ibu mahukan slama nie.....impian perkhwinan ibu....

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi memberi komen serta pendapat & pandangan anda...saya amat menghargainya..:-)

Daisypath Anniversary tickers