♥ Doa Mama & Papa ketika mama hamilkan sayang♥

"Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, Penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam..Amin~"



Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, May 3, 2011

Alhamdullh

syukur pd Tuhan kerana telah memberikn rezeki pada mama saya utk menunaikan haji........
nama dh tersenarai....mama akan ke Mekah tahun nie....alhamdllh...
itulah impian mama sy selama nie....nk pergi Mekah, menunaikan fardhu Haji
Nmpknyer, ry haji tahun nie xblik kg. ler sy kot....bergntung pd my hubby lah...
ape pn, adk n kakak sgt hepi after dgr mama ckp cmtue...
yelah, dh lm mama aku niat nk pergi Mekah....hikhik3
die ckp, mama nk kakak kawin dlu baru mama nk pegi...
alhmdllh, Tuhan makbulkan impian mama tue....
aku pn dh berumahtgga tahun nie, so mama aku pn dpt pergi haji tahun nie jugak...!!!
mama aku pergi dengan ibu mertuaku n jiran aku...
alhmdllh, mama ade teman, so adk n kakak x perlu risau....:-)
smoga Mereka mendapat haji yg mabrur....

so, aku dh ckp pd en.suamey.....ry aidilfitri nie k blik kg...!!! kih3.....

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi memberi komen serta pendapat & pandangan anda...saya amat menghargainya..:-)

Daisypath Anniversary tickers