♥ Doa Mama & Papa ketika mama hamilkan sayang♥

"Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, Penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam..Amin~"



Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, September 28, 2010

Masjid Atau Rumah



dh lama terfikir pasal nie....hmmmm.....
perempuankn, wajib ade 'Red Flag' setiap bulan.....hehehehhehe
bile dh 'Red Flag' tue nk masuk masjid pn x bley lah kn....

so, bile nk masuk masjid x boleh, maknanyer kena akad nikah dkt rumah jelah....
tp....dkt masjid lgi baik....
tp.....klu dh 'Red Flag' ....alamatnye kat rumah jelah kn....

klu nk dekat masjid pn boleh, tp nnti pengntin lelaki saje akn pergi, pengantin perempuan dok rumah...oh no..!!!
xdpt nk lihat detik itu...!!! Detik yang sangat bermakna....

TIDAKKK....!!!! saya nk menyaksikannya sndiri, mcm mane mimik muka, suara husband to be saya ms melafazkan "aku terima nikahnya"....


then saya perlu memilih rumah.....



Rumah saya sebagai tempat pernikahan say...ape boleh buat...ms cadangan tarikh tue belum 'Red Flight'...sebulan lepas tue tarikh 'Red Flight' bertukar...huhuhuhuhu
So, mama saya akan bgtau tok imam tersebut yang tempat pernikahan kiteorg adalah di teratak mama saya...:-) (rumah tue mama sy pnya)

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi memberi komen serta pendapat & pandangan anda...saya amat menghargainya..:-)

Daisypath Anniversary tickers