♥ Doa Mama & Papa ketika mama hamilkan sayang♥

"Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, Penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam..Amin~"



Lilypie Second Birthday tickers

Monday, April 26, 2010

saya rs amat bengang, tersangat sakit hati

apa salah aku, apa dosa aku kat kau r...mcm s***.....aku rs aku x pnh kaco hidup kau pn, xpnh myibuk hal kau, knapa kau cuba nk kaco aku, nk porak perandakn life aku....kalau kau dh tewas, jgn nk sama kn aku dengan kau.....
bt per aku nk makan hati dengan kata-kata kau...
kau x penting bt aku pun...n aku x heran pn la....
bt per aku nk susahkn hati aku, pk psl kau...buang masa jer...
kau kalau dengki kn org, jgn cuba nk runtuhkn masjid org...
igt TUHAN maha adil...kau akan dapat balasannya klu hati kau tue busuk...!!!!!
aku doakn kau mmg xkn bahagia selamanya...amin...
dengki kat aku sgt kn....tggu balasan TUHAN....
insyllh aku harap doa aku di makbulkan buat org2 yg cuba menghasut, merosakkn hubungan aku....aminnn....

2 comments:

  1. knp ade org dengki cmtu skli kat akak? mental dia cacat kot..ngeh3..akak jgn mrh2 yer..bakal pengantin kena ceria selalu.. =)

    ReplyDelete
  2. tue ler, akk pn xtau ler...akk xrpt dgn die pun...x pnh jg tepi kain die..mgkin die jeles dgn akk kot, sbb hidop die x hepi..xper, tuhan ade, klu niat die x baik pd akk, harap tuhan balas blik pd die...xmrh tp geram sgt..he5..yela tue..pndai je taw...

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi memberi komen serta pendapat & pandangan anda...saya amat menghargainya..:-)

Daisypath Anniversary tickers