♥ Doa Mama & Papa ketika mama hamilkan sayang♥

"Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, Penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam..Amin~"



Lilypie Second Birthday tickers

Monday, April 12, 2010

Bila ada yg meganggu...

i was very....very....very hates about this Gurlz....dh tau org da nk kawin tolong jgn gnggu hidup kami lgi...knape nk kaco kami lgi??? aku xde slh ngan ko pn....asl dh desprate sgt ke?? xdejantan yg nk kn ko ker??? mcm siot.....geram....
tp aku bt x tau sbb aku aggp ini satu dugaan utk aku n tunang aku.....
so to that pompuan gatal n yg nk jilat blik ape yg dh diludah...
be carefull....ape yg ko bt pada aku TUHAN akn memberi balasan yang setimpal pada engkau diatas perbuatan engkau tue....amin....

doa sket :
Ya Allah, kau kuatkan & panjangkanlah jodoh aku dan muhamad shafiq dan berikanlah kekuatan kepada kami supaya dapat menempuh dugaanmu dengan tenang...jauhkan kami dari hasad dengki manusia lain yang cuba meretakkan hubungan kami....amin

2 comments:

  1. aha..jgn memain.. pmpn ni ade mcm2 jenis..jenis plg xbest bile pntang tgk org yg dh nk kawen..mula rasa iri hati..patutnye tumpang bahagia..

    ReplyDelete
  2. tau xper...so i must pray to ALLAH s.w.t...supaya everything okey n dpt menempuh dugaan dariNYA

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi memberi komen serta pendapat & pandangan anda...saya amat menghargainya..:-)

Daisypath Anniversary tickers