♥ Doa Mama & Papa ketika mama hamilkan sayang♥

"Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, Penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam..Amin~"



Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, June 29, 2011

1st checkup: baru nk buka buku pink

hahhahaha.....tajuk pn msti smua dh tau kan....dh 3bulan baru aku terhegeh2 nk g bt buku...
tue pn after kna hentam ngan MIL, husbnd.......sbb lewat : takot bab kna amek darah tue....
so, pg khamis nan nyaman + sejuk nie aku pn smngt la bgun pgi2, siap2 nk g klinik...
rs takut tue dh hilang so rs semngat dtg.....tp sgt frust ler...
aku g kul8...smpai jer org dh rmai...
then aku tnye kat kaunter depan tue, nk bt buku lambat x? agak2 dlm kul 10.30 smpat x? die trus ckp xsmpt kak, sbb ari nie rmai org...so aku pn blah blik opis ler.....memandngkn ade keje yg perlu disiapkn....

xper lah hari isnin nnti, aku g lain....hehehehe3...
nnti lewat2 kna marah plak kn....huhuhuhu3

2 comments:

  1. dear,kalau pagi rmai,tryla pergi time petang,yun salu g ptg,sbb xrmai orng and pastinya cpt,hehe!

    ReplyDelete
  2. hehehhehe....tue r....tp ptg xleh buka buku...huhuhuhu

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi memberi komen serta pendapat & pandangan anda...saya amat menghargainya..:-)

Daisypath Anniversary tickers