♥ Doa Mama & Papa ketika mama hamilkan sayang♥

"Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, Penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam..Amin~"



Lilypie Second Birthday tickers

Monday, March 22, 2010

umur vs perasaan,perangai

think n think n think...now is in 2010, not 2009, 2008 n .....
org ckp bila tahun memngkat, umur pun makin mngkat....n that's right....

now i am 23 years old....oh no, near to 25....he5
but i'm so appreciate all my live n thank to ALLAH S.W.T sbb dipnjgkn umur....
next year plak dh jd 24 years old, n become a wife to someone...yeah...
mncpai target dan sasaran...he5.....
mmg aku plan nk kawin umo 24 sbb at least dh matang...
muda sgt nie kematangan tue kureng sket....tp klu da jdoh nk bt cmner kn....
harap2 jodoh kiteorg kekal selamanya sbb aku rs he's my right choice...

mmg syg sgt2, sbb xpnh skit kn at aku neyh...(cket2 tue biasa ler) jnji die pntingkn aku dri lain2...hik3..
n die dh tnjukkn...yes, my love..really my love yg dicari selama nie....
nk ape ckp jer, majuk smpai ler die kat umah aku...weekend always nk hburkn hati aku n x bt aku borink...
sggp spend time utk rest bw aku g jln2...ckp jer nk g mane smpai ler nnti..he5

ade yg ckp ' lelaki x bley pecaya, ms cinta smua indah' yes, aku setuju but aku rs smua tue x brlaku pd aku sbb dah setaun lbih kteorg kwn n he still mcm tue jg...nothing changes....
sayang die, kasih die n even though still mcm dulu...
harap2 semua tue akn kekal selamanya.......amin...

dan..setelah kiteorg sepakat, sekepala, sepusing, sepening (he5...xbley blah ayt tmbhn tue) kiteorg pn telah membuat keputusan yg besar untuk menyempurnakan kehidupan kiteorg sbg manusia.....kami dh bersetuu utk menjadikan hubungan yg kami ini ke level yg teratas....
setelah brbncg....kedua-dua pihak telah bersetuju..amin...
dan kata sepakat telah dibuat.....
and..........i think it's the right keputusan bersempena umur yg bakal meningkat pd tahun dpn...hihihihihi

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi memberi komen serta pendapat & pandangan anda...saya amat menghargainya..:-)

Daisypath Anniversary tickers